as miñas mulleres


3 Xullo 2007, 5:23 pm
Filed under: Uncategorized

Comprendo moi ben a eses homes que conceden toda clase de favores en agradecemento a unha boa zugada de pirola, ou a varias tanto ten.
Dar tanto pracer dun xeito ‘altruísta’ merece unha recompensa alén de tomar o leite quente.
zugada.jpg


8 Comentarios so far
Deixar un comentario

e k ganda bokinha kerex xupar el meu caralho…esxtou com uma ganda tesao

Comentario por iji

UIII CHUPA O MEU TAMBÉM ? TEM 2,5 METROS

Comentario por jULIANO DE ASSIS

nice pic..

if only it was you… But i guess you dont know how to do things like that.

Next time out a pic of a naked girl … bye

Comentario por L0ony

OH………………………………………………..GANDA PILA! N ME DEIXAS DAR-TE UM BROCHE? É QUE TOU CÁ COM UMA VONTADE DE TE ENVIAR A CONA AI!

Comentario por puta_fodida

Vo gozar essa boquinha toda

Comentario por Kid Bengala

anda chupar antes a minha…
a minha pila e maior e tem mais xixi e mais coco…lol
gaja boua…..onde estao as tuas mamas e a tua pita???? nao vejo nada

Comentario por marrokino

maz k putaz…. ñ tem maiz nda pa fazer do que dá o cu

eu tenho uma loja onde as bananas eztao em promoçao..

lool

Comentario por pipi

ganda mamda krx xpr u meu tm 3 metros

Comentario por sex




Deixar un comentario