as miñas mulleres


mmmmusicas
29 Marzo 2007, 8:03 pm
Filed under: Uncategorized

Non sei se estarei acertado, pero estas poderían ser cinco cancións para foder.
1.- Galleon – so i begin

Gústame este video, e non só pola canción. Non me importaba ir pasándolle a roupa á rapaza.

2.- Benny Benasi – Satisfaction

Algo parecido diría deste outro.

3.- Jerry Lee Lewis-Great Balls of Fire

Salvaxe, a canción e mais Jerry Lee Lewis. E non, eu non teño paixón polas rapazas tan novas coma el.

4.- The Homens – Uh Uh uhhhh!

Esta canción xa non é a primeira vez que a poño. Podería cantarlla eu a algunha que coñezo.

5.- Cansei de Ser Sexy – Alala

Esta canción gústame, e xa está. Ten un ritmo que anima, por se a cousa decae.

¿Queda alguén ainda sen poñer os seus temas? Convido ó que queira, se quere un convite formal que o apunte nos comentarios e está feito.

Que teñades bo sexo, con ou sen música.


3 Comentarios so far
Deixar un comentario

ghrasias 😉

Comentario por mariademallou

o demo me leve, convidado estás a esto das músicas.

Comentario por asminhasmulleres

Moi boa seleción! Atrévome a suxerirche unha máis. As miñas mellores fodidas teñen sido escoitando a U2, especialmente With or Without You ou Discoteque, dependendo do que me inspirase a muller en cuestión, tenrura ou marcha desenfrenada.

Saúde!

Comentario por Souto




Deixar un comentario